UKK

Usein kysytyt kysymykset (UKK)

Sisältömestarit | Palvelut | Usein kysytyt kysymykset

Onko laadukas sisältö oikeasti tärkeää? (UKK)

(Vastaus UKK)
Kyllä, se on ensisijaisen tärkeää.

Yrityksen kotisivuilta tulisi löytyä vierailijoiden kannalta olennainen ja kiinnostavaa sisältö vaivattomasti ja nopeasti sekä helposti luettavassa muodossa.

Kotisivujen tulisi myös toimia nopeasti ja luotettavasti.

Kuten yllä todettu, sisältöihin panostaminen on tärkeää.

Yrityksen kotisivujen tulisi löytyä hakukoneiden luontaisista hakutuloksista hyviltä sijoilta ilman, että maksettuun mainontaan pumpataan tarpeettomasti rahaa.

Maksettu mainonta tukee hyviä tuloksia, mutta yksin sen ei tulisi toimia asiakashankinnan veturina.

Mikäli kotisivujesi analytiikka näyttää, että suurin osa liikenteestä tulee maksetusta mainonnasta ja vain murto-osa on luonnollisten hakutulosten tuomaa liikennettä, heitetään rahaa hukkaan.

Kotisivuissa on suurella todennäköisyydellä jokin vialla, tai ainakin paljon parannettavaa.

Yleisesti hyvä sijoitus tarkoittaa, että Googlen hakutuloksissa päästään ensimmäiselle hakutulossivulle, ensimmäisen kymmenen orgaanisen hakutuloksen joukkoon.

Mitä lähemmäksi kärkisijoituksia päästään, sen parempi.

Tuloksiin vaikuttaa aina toimialakohtainen kilpailutilanne.

Joskus nousu tapahtuu nopeammin ja joskus taas hitaammin. Joskus hyvät sijoitukset ovat suuremman työn takana ja niiden saavuttaminen vaatii pidemmän ajanjakson.

Joka tapauksessa, kotisivujen toimivuuteen ja sivujen sisältöön panostaminen ovat asioita, jotka aina parantavat hakutuloksia.

Minkä kokoisille yrityksille teette töitä? (UKK)

(Vastaus UKK)
Asiakkaitamme ovat pääsäästöisesti pienet ja keskisuuret yritykset, joissa aika tai osaaminen talon sisällä eivät riitä kotisivujen parantamiseen halutulle tasolle.

On ymmärrettävää, että pienemmissä yrityksissä halutaan, ja on usein järkevääkin, tehdä mahdollisimman paljon itse ja näin säästää kustannuksissa.

Kotisivujen kohdalla kannattaa kuitenkin miettiä kaksi kertaa, haluaako kaikkea tehdä itse.

Virheitä ja vääriä asioita voi helposti tehdä vahingossa ja virheiden löytäminen voi olla hankalaa.

Sisältömestarit tarjoaa laadukkaan ja kustannustehokkaan vaihtoehdon kotisivujen parantamiseen ilman, että kustannukset karkaavat käsistä.

Kaikki työ tehdään etukäteen sopimalla joko avaimet käteen tai yhdessä asiakkaan kotisivuista vastaavan henkilön kanssa.

Kotisivuille tehtävän parannustyön ohessa tarpeellisten päivitysten ja uusien sisältöjen tekoon liittyviä käytäntöjä voidaan kouluttaa, jotta asiakas voi jatkossa tehdä haluamansa asiat itse ja näin säästää kustannuksissa.

Eikö kotisivujen parantelu ole kallista? (UKK)

(Vastaus UKK)
Kaikki työ tehdään yhdellä ja samalla edullisella tuntiveloituksella riippumatta siitä, tapahtuuko työ koulutuksena asiakkaan luona, vai etänä yrityksemme toimesta.

Syy miksi veloitus on edullinen, johtuu pienistä kustannuksista.

Sisältömestarit on yhden miehen yritys.

Työ tehdään kotitoimistolta tai asiakkaan luona.

Juoksevat kulut ovat verrattain pienet ja kustannussäästöjen tuomat hyödyt siirretään suoraan loppuasiakkaalle.

Kaikki voittavat.

Edullinen hinnoittelu on läpinäkyvää ja työt tehdään sovitut askeleet kerrallaan.

Voimme aluksi esimerkiksi tehdä vain muutaman sivun sisällöntuotannon ja optimoinnin, ja tämän jälkeen seurata kyseisten sivujen hakutulosten sekä kävijämäärän kehitystä.

Tulosten perusteella yhdessä päätämme, jatketaanko työtä.

Lähes poikkeuksetta työn tulokset puhuvat puolestaan ja asiakkaalle kotisivujen parannus tuo säästöjä ja kasvattaa liiketoimintaa.

Riittäväksi katsotun koulutuksen myötä ja asiakkaan niin halutessa, voidaan pallo palauttaa asiakkaalle.

Asiakas voi jatkaa sisällöntuotantoa ja optimointia omien aikataulujesa mukaan.

Aina kuitenkin tarvitaan kunnollinen pohjatyö, jotta asioita tehdään oikein, ilman tarvetta myöhemmälle korjailulle. Ota yhteyttä!

Tänään on hyvä päivä aloittaa kotisivujen parannus