Yrittäjä

Sisältömestarit yrittäjä

Nimeni on Tomi Hakala ja olen yrittäjä perustamassani yrityksessä Sisältömestarit.

Koulutukseltani olen it-tradenomi ja it-merkonomi.

Olen 42 vuotias ja asun Vantaalla.

Yli 20 vuoden työkokemuksestani noin 15 on kertynyt työskennellen monipuolisissa myynnin ja markkinoinnin tehtävissä.

Monipuolinen työkokemus (Sisältömestarit yrittäjä)

Urani aikana olen pääosin työskennellyt palkollisena eri kokoisissa ja eri toimialojen yrityksissä, muutaman työntekijän startupeista tuhansien työntekijöiden monikansallisiin yrityksiin.

Useassa tehtävässä roolini on kehittynyt monipuoliseksi, toisinaan lähes yrittäjä -roolia vastaaviksi.

Vuosien aikana kertyneen monipuolisen työkokemukseni ansiosta minulla on hyvät eväät samaistua eri toimialoilla toimivien yrittäjien arkeen.

Tästä on hyötyä kotisivujen sisältöjen suunnittelussa ja tuotannossa.

Kykenen nopeasti löytämään yritysten toiminnasta olennaisen, johon pohjaten tuotan liiketoiminnan ja asiakkaat yhteen sitovaa optimoitua sisältöä.

Sisältömestarit Yrittäjä

Taustaa digimainonnan maailmasta (Sisältömestarit yrittäjä)

Kotisivujen ja digitaalisen mainonnan parissa olen tavalla tai toisella työskennellyt noin kahdeksan vuotta. Aluksi myyntipuolella, josta hiljalleen siirryin tekijäpuolelle.

Vanhempana kiinnostukseni ja työtehtävieni ohjaamana olen tutustunut syvällisemmin WordPress -julkaisujärjestelmään ja Googlen maailmaan.

Yllä mainittujen parissa olen työskennellyt aktiivisesti aiemmissa työpaikoissani ja maailman muuttuessa opettelen jatkuvasti lisää.

Päätös ryhtyä yrittäjäksi (Sisältömestarit yrittäjä)

Päätös ryhtyä yrittäjäksi syntyi alkuvuodesta 2017.

Näin kasvavilla markkinoilla tarjontaa kotisivujen tekijöistä, mutta kysyntää yritykselle, joka on erikoistunut kotisivujen yksilölliseen sisällöntuotantoon –  kustannustehokkaasti ja pitkäjänteisesti.

Sisältömestarit sisallontuotantopalvelut

Asiakkaille tuottamani lisäarvo (Sisältömestarit yrittäjä)

Kotisivuprojekteissa usein edetään kovalla vauhdilla, koska sivusto pitää saadaan valmiiksi sille annetussa (usein tiukassa) aikataulussa.

Kiireessä ei muisteta keskittyä olennaiseen ja asiakasyrityksen kannalta jopa hyvinkin olennaiset asiat saattavat jäädä viimeistellyn ulkoasun varjoon.

Toki ulkoasullakin on merkitystä, mutta Googlen hakukonerobottien mielestä moni päältä kaunis karkki on sisältä jotain muuta.

Mikä sitten on juuri sinun yrityksen liiketoiminnan kannalta tärkeää ja sitä olennaisinta.

Se on raha, eikö?

Kotisivujen sisällössä kannattaa keskittyä siihen mistä mistä raha tulee ja miten sitä tehdään lisää.

Tämä ei koskaan ole täysin mustavalkoista tai suoraviivaista, mutta sieltä se punainen lanka kyllä löytyy, kunhan vain asiaa rauhassa tutkii.

Suosittelen kaikessa tekemisssä keskittymään olennaiseen ja mikäli mahdollista, ilman turhaa hätiköintiä.

Annan asiakkailleni reilusti aikaa ilman, että ”mittari” koko ajan raksuttaa.

Laadukas sisällöntuotanto vaatii aikaa ja ajatustyötä (Sisältömestarit yrittäjä)

Laadukas sisällöntuotanton on monen asian summa, ei vain oikoluettua tekstiä kopioituna kotisivuille.

Laadukas sisällöntuotanto kulkee käsi kädessä huolellisuuden kanssa.

Uskon ja tiedän osaamiseni ja asiakkaiden liiketoimintaan tutustumisen tuovan heille selvää hyötyä laadukkaan sekä edukseen erottuvan yksilöllisen sisällön muodossa, joka auttaa heidän tarjoamat tuotteet tai palvelut kohtaamaan niitä verkossa etsivät asiakkaat.

Tätä on asiakkailleni tuottama lisäarvo.

Tänään on hyvä päivä aloittaa kotisivujen parannus